Osam čaša ili dvije litre vode dnevno. Koliko puta ste samo čuli ovu brojku kao preporuku? No, kada se pokušate sjetiti svojih doza popijene vode tijekom dana, ostanete prilično razočarani kada vidite da se radi o tek nekoliko čaša ili jednom čaju. 

 

U tom osjećaju zasigurno niste jedni, zato vam donosimo par malih trikova pomoću uz koje koje će vam biti lakše osigurati unos dovoljne količine vode u svoj organizam tijekom dana.

 

ZAMRZNITE VOĆE U KOCKICAMA LEDA

Ako dodate maline, jagode ili neko drugo voće u kockice leda, one u čaši vode tvore jednu pravu šarenu deliciju. Dok se led otpustit ce i arome zaleđenog voća što će vodi dati dodatni okus.

 

 

voda_slowage365_1

 

 

DODAJTE SVJEŽI LIMUN U VAŠU BOCU VODE

Ako dodate limun u vodu i pozicionirate ju na vidno mjesto pored računala dok radite ili u kuhinji dok kuhate, vjerojatnije je da ćete posegnuti za ovim osvježavajućim napitkom i time unijeti više vode u organizam.

 

voda_slowage365_2

 

KUPITE SI BOČICU ZA VODU

U raznim sportskim trgovinama ćete pronaći razne bočice za vodu. Kupite si onu koja vam se dizajnom i oblikom najviše sviđa i pokušajte ju učiniti stalnom postavom vaše dnevne torbe. Tako ćete dobiti naviku da tu i tamo popijete koji gutljaj više i približite se cilju od dvije litre dnevno.

 

 

voda_slowage365_3

 

 

 

Možda bi vas moglo zanimati: Sladoled s gin tonicom postat će tvoj omiljeni ljetni desert

 

 

 

 

Tekst: Vjera Pađen

Foto: Canva, Unsplash