Sada kada su blagdani iza nas, vrijeme je da se okrenemo zdravijoj i čišćoj prehrani. Vrijeme ispred vas, ljepše dane i toplije temperature iskoristite za zdravlje, zdraviju prehranu i krenite sa pripremama svog tijela za ljeto. Danas vam donosimo recept za zdrave punjene sendviče koji je osmislila @suzanasab. Tko kaže da omiljenu fast food hranu ne možete napraviti kod kuće, i to u zdravijoj verziji?

Sastojci:

  • 300 grama NutriFree
  • 30 mililitara ulja
  • 2 grama kvasca
  • 230 mililitara mlijeka bez laktoze
  • Mozzarella sir za punjenje rubova (suha) i Pizza sir
  • Dodatno: maslinovo ulje, sezam, svježe povrće (zelena paprika, rajčica, mladi luk), kiselo povrće: masline crne i zelene, kapari

 

Priprema:

  • Izmješati sve sastojke u mikseru na srednjoj brzini (barem 10min). Vodite računa da moj mikser je 1200 w, a ako ovo radim u pekaču onda miksa 20 minuta. Pokriti krpom i ostaviti da se diže na toplom (u rerni na 40c optimalno) barem 2h.
  • Podijelite tijesto na 4 dijela i razvijte u krug. Napuniti rubove sirom, saviti i ostaviti da se diže još sat vremena.
  • Nasjeckati povrće. Upaliti pećnicu na 230 stupnjeva. U sredinu (kao na slici) staviti povrće, sir, još povrća. Premazati rubove maslinovim uljem i posuti sjemenkama. Smanjiti pećnicu na 200 stupnjeva i pecite još 30 minuta.

Vrelo izvaditi iz pećnice, pokriti krpom i najlonom i ostaviti bar 10 minuta da se hladi. Poslužiti toplo. (Ne otvarati pećnicu tijekom pečenja)

Vaša verzija fast food sendviča je gotova. Servirajte uz čašu dobrog vina i uživajte. Dobar tek!

 

Moglo bi vas zanimati: 6 super savjeta da ostanete zdravi i u formi nakon tridesete

 

Tekst: Suzana Sab

Foto: privatna arhiva