Pojedine životne navike poput pušenja mogu utjecati na izgled, zdravlje i boju naših zubi. Zbog toga, sve se više naglasak stavlja na zdrave navike koje mogu postati vaša karta za savršen osmijeh. Ne samo da ćete probuditi dodatnu dozu samopouzdanja, nego ćete i učiniti odličnu stvar za zdravlje vaših zubi. Ovih par svakodnevnih rituala će vam pomoći zadržati zube zdravima i bijelima.

 

 

Oprezno s unosom gaziranih sokova i tamnih napitaka

Upravo oni najlakše ostavljaju tamne mrlje na vašim zubima. Ako ste u prilici, odmah nakon konzumacije istih operite zube ili se napijte vode i pojedite jabuku nakon jela kako biste smanjili utjecaj njihove konzumacije na zube.

 

osmijeh_slowage365_4

 

Konzumirajte namirnice koje izbjeljuju i čiste zube

Jagode će ispolirati vašu caklinu te je učini svjetlijom, dok kiselina iz naranče i ananasa pomaže pri prirodnom izbjeljivanju zubi. Čvrste namirnice pomažu kod masiranju desni, dok namirnice vlaknaste strukture mogu pomoći u čišćenju mjesta do kojih teško dospijete četkicom. Celer, jabuka, sirova mrkva ili cvjetača spadaju u tu skupinu.

 

osmijeh_slowage365_2

 

Koristite slamčicu za blistav osmijeh

Ako pijete napitke bogate šećerom ili tamne sokove, koristite slamčicu. Time ćete smanjiti mogućnost nakupljanja kiselina i šećera na zubima i izbjeći mrlje na zubima te nakupljanje zubnog plaka.

 

osmijeh_slowage365_3

 

Pažljivo birajte četkicu za zube

Mekane četkice, s manjom glavom, lakše će dosegnuti sve dijelove u usnoj šupljini i ukloniti ostatke hrane sa zubi, bez da oštete zubno meso. Četkicu biste trebali mijenjati svaka dva mjeseca ili ako primijetite znakove dotrajalosti. Što češće koristite i konac za zube, budući da će on pomoći u besprijekornoj oralnoj higijeni. Više o eko četkicama i njihovim benefitima možete pročitati ovdje.

 

osmijeh_slowage365_1

 

 

Tekst: V. P.

Foto: Pexels