Gotovo je nevjerojatno koliko često sebe trebamo upozoriti i podsjetiti da se više brinemo o sebi, idemo kod doktora, stomatologa, jedemo zdravo, pijemo dovoljno tekućine, spavamo dovoljno. No, briga o našem zdravlju je neizbježna i prijeko nam je potrebna. Naše tijelo, a i mi same, zaslužujemo dodatni angažman svaki dan u tjednu bez obzira koliko pun raspored imamo. Zdrave navike ne nastaju preko noći, i to moramo imati na umu.

Upravo zbog toga kreirali smo specijalno za vas mini vodič koji će vam pomoći da budete dobro, izgledate dobro i osjećate se dobro.
Od hrane koju trebate konzumirati, do novih navika koje se trebaju naći u vašoj svakodnevici. Spomenuli smo i loše rituale kojih se trebate riješiti i naveli sve male stvari koje će napraviti osjetnu promjenu u vašem životu.

Koje stvari se trebaju naći na vašem dnevnom rasporedu svaki dan za ispunjeniji i zdraviji život otkrijte kroz savjete i zdrave navike koje izdvajamo u nastavku.

 

 

zdravenavike_slowage365_1

 

 

SPAVAJTE 8 SATI SVAKU VEČER

 

Za odrasle je jako važno spavati 8 sati svaku večer radi svih benefita, ali i posljedica koje možete imati ako spavate manje. Ako spavate dovoljan broj sati svaku večer to će utjecati na vaš imunitet, pomoći će vam u gubljenju kilograma i poboljšati vaše pamćenje. Suprotno od toga, ako ne spavate dovoljno, nećete imati dovoljno energije za rad i imat ćete veću potrebu za hranom. Također, nedostatak sna tijekom tjedna može voditi i razvoju raznih bolesti kao što je dijabetes ili srčane bolesti. Naravno, ako vašem organizmu odgovara manji broj sati sna, slijedite taj ritam.
Za savjete kako kreirati odličnu rutinu prije spavanja kliknite ovdje.

 

zdravenavike_slowage365_2

 

PIJTE VIŠE VODE

 

Nešto što se najviše provlačilo kroz beauty savjete u proteklih par godina sigurno je važnost konzumacije dovoljne količine vode. S obzirom na to da se naš organizam sastoje od 60 posto vode, a naša krv od čak 90 posto vode i ne iznenađuje nas da je unošenje dovoljne količine vode jako važno za naše normalno funkcioniranje.

Ako pijemo preporučene količine vode svakog dana, to će utjecati na izgled naše kože. Utjecat će na strukturu i funkcije našeg mozga i omogućiti nam bolje mogućnosti rasuđivanja.
Voda je važna i za naš probavni sustav, dišne puteve, sprječava oštećenje bubrega, a pomaže i u vježbanju.

 

 

zdravenavike_slowage365_3

 

 

BRINITE SE O SVOM TIJELU – VAŠE TIJELO JE VAŠ HRAM

 

Od šampona pa sve do kreme za lice, jako je važno koje proizvode koristite za brigu o svom tijelu.
Ulagati u svoje zdravlje znači i kupiti proizvode koji odgovaraju vašem tipu kože. one koji ne sadrže štetne tvari i one koji vam pomažu očuvati prirodu oko nas.

Također, važno je da u svoj planer zapišete i sve zdravstvene preglede, često posjećujete doktora i shvaćate ozbiljno znakove koje vam vaše tijelo šalje.

 

JEDITE VIŠE HRANE BOGATE VLAKNIMA

 

Mahunarke, cjelovite žitarice, orasi, jabuke, brokula, banane i jagode su samo neke od namirnica s mnoštvo vlakana koje će vam pomoći u održavanju zdravlja vaše kože i crijeva.

Važnost unosa više vlakana je u tome da oni uspješno izbacuju toksine iz našeg tijela i čine našu kožu sjajnom, a hormone uravnoteženima.

 

 

zdravenavike_slowage365_4

 

 

KREĆITE SE MINIMALNO 20 MINUTA SVAKOG DANA

 

Osim što će vam kretanje svakog dana omogućiti veću vitalnost, bolji rad srca i bolju cirkulaciju, važno je i radi boravka na svježem zraku. Ali, i zbog  vašeg raspoloženja.
Pored toga, šetnja vam može pomoći raščistiti vaše misli i poboljšati rad mozga. Ako se bavite vježbanjem i trčanjem, kretanje će vam pomoći u gubljenju kilograma.

 

VOLITE I PRIHVATITE SEBE

 

Najvažnije za naše zdravlje je i prepoznati sve vrline i mane, prihvatiti ih i uživati s njima svaki dan.
Pokušajte svaki dan biti zahvalni na tome što imate. Briniti se o sebi i ne zaboravite da imate samo jedan život koji kreirate sami. Zdrave navike donijeti će vam samo dobro. Učinite vaš život lijepim, za sebe.

 

zdravenavike_slowage365_5

 

 

 

 

Tekst: Vjera Pađen

Foto: Pinterest, Unsplash, Canva