Ponekad ni same ne možemo vjerovati kako se stavljamo na posljednje mjesto. Ne brinemo o sebi koliko bismo trebale, doktore izbjegavamo, a kod stomatologa idemo tek kada nas nešto boli. Rijetko koja od nas može sa sigurnošću reći da jede dovoljno zdrave i raznolike hrane, da pije dovoljno tekućine i da spava dovoljno.

Krajnje je vrijeme da zavolimo sebe i krenemo njegovati #slowlivingconcept. Briga o sebi je neizostavan dio nas samih, stoga smo kreirali ovaj mini vodič uz koji ćete se osjećati dobro, izgledati dobro – ma na kraju krajeva, uz koji ćete biti najbolja verzija sebe.

Pokušali smo vam olakšati ubrzanu svakodnevicu i napisati koje stvari bi se trebale naći na vašem dnevnom rasporedu za zdraviji i ispunjeniji život.

Pijte više vode

Naš organizam sastoji se od čak 60 % vode, dok nam se u krvi nalazi 90% vode. Jako je važno unositi dovoljno vode u organizam kako bi on pravilno funkcionirao. Ako pijemo preporučene količine vode svakodnevno, pozitivno ćemo utjecati na izgled naše kože, ali i funkciju našeg mozga i ostalih organa. Voda je bitna kako bi naš probavni sustav pravilno funkcionirao, a pomaže i kod sprječavanja oštećenja bubrega.
Ako mislite da ne pijete dovoljno vode kliknite ovdje.

Jedite sezonsko i svježe

Povrće i voće koje je svježe, sezonsko i dolazi iz provjerenih izvora, zajedno sa mesom i ribom kontroliranog podrijetla (ili drugim izvorima proteina) treba postati dio vaše prehrane kroz tjedan. Zašto je bitno jesti lokalno i sezonski pročitajte ovdje. Primijetit ćete promjene u vašoj svakodnevici i zdravlju ako tešku i prerađenu hranu zamijenite s lokalnom i zdravom hranom koja će unijeti balans u vašu prehranu.

 

 

Organizirajte svoj dom

Organiziran dom i posložen radni stol imaju veliku moć kreiranja produktivne atmosfere oko vas. Možda vam se čine kao sitni koraci, ali oni to definitivno nisu. Potrudite se da svaki dan napravite nešto malo ali značajno što se tiče organizacije doma – nakon obavljenog posla doza zadovoljstva je zagarantirana. Ako se želite upustiti u efikasno čišćenje, kliknite ovdje.

 

Krećite se barem 30 minuta dnevno

Kretanje vam omogućuje vitalnost, bolji rad srca i bolju cirkulaciju. Benefiti su boravak na svježem zraku, ali i pozitivan utjecaj fizičke aktivnosti na vaše raspoloženje. Uz sve to, šetnja će vam pomoći da rasčistite misli i ukoliko se bavite vježbanjem, kretanje će potaknuti gubitak kilograma. Ako vas zanima kako napraviti 10000 koraka dnevno, kliknite ovdje.

 

 

Volite i prihvatite sebe

Najvažnije za naše zdravlje je i prepoznati sve naše mane i vrline, prihvatiti ih i nastojati uživati s njima svaki dan.
Pokušajte svaki dan biti zahvalni na tome što imate, brinuti se o sebi i ne zaboravite da imate samo jedan život koji zaista dizajnirate sami. Učinite ga lijepim, za sebe.

Spavajte 8 sati svaku večer

Izrazito je bitno spavati 8 sati svaku večer zbog svih dobrih stvari koje nam spavanje nosi za organizam, ali i posljedica koje možemo imati ako spavamo manje. Dovoljno sati sna pozitivno utječe na naš imunitet, pomaže nam u gubljenju kilograma i poboljšava nam pamćenje. S druge strane, ako ne spavate dovoljno, nećete imati dosta energije za obavljanje svakodnevnih poslova i osim što ćete biti umorni, imat ćete veću potrebu za hranom.

 

 

Moglo bi vas zanimati: Saznali smo kako se možete riješiti proširenih i začepljenih pora

 

Tekst: V.P.

Foto: Pinterest, Canva