Vruća kupka je vaš ritual koji vas najviše opušta u kućnim uvjetima? Vjerujemo da vam je ugodna i pomaže vašem psihičkom stanju, osobito ako vodu ispunite mirisnim solima, nježnom glazbom i upaljenim lučicama. No neki među vama bi možda trebali razmisliti o malim izmjenama tog rituala.

Želite li očuvati prirodnu vlažnost svoje kože, izbjegavajte vruće kupke, birajte one umjereno tople, a ako inače imate suhu kožu, neka kupke ne budu dulje od deset minuta. I tih desetak minuta mogu učiniti čuda ako u njima svjesno uživate, bez da vam netko skače po kupaonici (mislimo na djecu i kućne ljubimce). Prethodno obavezno stišajte mobitel, ako je ikako moguće. I ne ostavljajte upaljen TV ili radio kako vas u opuštanju ne bi omele vijesti (koje su redovito nelijepe).

Nakon kupanja, na vlažnu kožu nanesite losion za tijelo koji najviše pogoduje održavanju vlažnosti vaše kože, a ako još niste pronašli idealne sastojke, potražite savjet dermatologa, fitoaromaterapeuta ili ljekarnika, ovisno imate li kakvih ozbiljnijih tegoba ili ne.

S obzirom na učestalo pranje ruku, moguće da su one trenutno najviše na udaru što se suhoće tiče i treba im posvetiti više pažnje pri njezi. Osim što ćete ih namazati kremom nakon svakog pranja, razveselite ih maskom za ruke kako biste ih dubinski nahranili.

Nemojte zaboraviti niti na njegu usana.

 

Pripazite na prehranu

Optimalna razina vlage kože može biti potaknuta i pravilnim unosom omega-3 masnih kiselina i dobrih masnoća. Imate li kožu sklonu perutanju, grubu ili suhu, vrlo vjerojatno vam nedostaju upravo one. Nažalost, koža je prva na kojoj se nedostatak masnih kiselina očituje, a zadnja koja ih prima. Kako biste bili sigurni da ih unosite jedite više ribe iz hladnih mora ili pak plavu ribu (srdela, losos, tuna). Jedite češće alge, orahe, maslinovo ulje sjemenke lana.

 

Tekst: I.T.
Foto: Unsplash