Nekoliko jednostavnih trikova pomoći će vam da dobijete ravan trbuh neovisno u kojoj se životnoj dobi nalazite. Možete biti fit i tjelesno aktivni u svojim godinama, samo je bitno prilagoditi si prehranu i tjelesnu aktivnost. Ukoliko se odlučite za zdravu i jednostavnu prehranu bogatu dobrim mastima i vlaknima, ravan trbuh vam je zagarantiran. 

Savjeti za dobne skupine:

Četrdesete: U prosjeku žene dobivaju oko 2.4 kilograma i 2.9 centimetara u struku u dobi između 43 i 50 godina, od kukova i bedara pa sve do trbuha.

Pedesete: Pad razine estrogena znači da naša tijela počinju gubiti mišiće. Tijekom noći pojavljuju se valovi vrućine i noćno znojenje, a znanstvena studija iz 2013. godine pokazuje da spavanje manje od 7 sati noću može donijeti do 3.4 centimetara u struku. To je zato što nedostatak sna može poremetiti leptin – hormon koji isključuje glad.

Šezdesete: Možda ćete primjetiti  da vam je trbuh u ovoj dobi vidljiviji. Razlog je jednostavan. Zbog smanjene gustoće vaših kostiju dolazi do postepenog gubitka visine. Zbog toga vaš trbuh nema dovoljno prostora da se smjesti, pa je istaknutiji.

 

Trikovi za postizanje ravnog trbuha

 

Spavajte dovoljno: Kako bi leptin (hormon koji isključuje glad) pravilno radio, potreban vam je san. Pronađite si dobar jastuk i madrac kako bi udobno spavali. Ako imate problema sa nesanicom, probajte neke od prirodnih pripravaka kako biste izbjegli buđenje noću.

 

 

Dobar kardio trening: Ovakva vrsta treninga izrazito je važna kako bi se kosti održale jakima i spriječio gubitak mišića. Istraživanja pokazuju da osim što održavakondiciju, dobar kardio trening održava mišiće.

 

 

Oslobodite se stresa: Kad  ste pod stresom, tijelo oslobađa hormone koji nas tjeraju na borbu ili bijeg. Idući put kada osjetite da ste pod stresom, sjedite i napravite brzu vježbu disanja. Popijte čaj, a slatkiše ostavite za cheat day.

Jedite pravilno: Svjesno jedite. Sjednite i uzmite barem 20 minuta tijekom obroka. Nemojte večerati uz TV ili dok radite na laptopu, jer će vam fokus biti na Tv-u ili poslu, a ne na hrani. Također je važno sažvakati svaki zalogaj 20 do 30 puta. Hrana koja nije dobro usitnjena duže se probavlja i dovodi do nadutosti.  Odnosno dobro probavljena hrana daje ravan trbuh.

 

 

Čitajte deklaraciju: Lako je pogledati i misliti da kupujete nešto sa malim brojem kalorija, samo se problem javlja ako otkrijete prekasno da vaš obrok ima dvostruko više kalorija nego što si to mislite.

Vježbe disanja: Ova vježba jača mišiće trbuha, rekla je stručnjakinja za prehranu dr. Mary Dan Eades. Uspravite se u stolici, udahnite, napunite pluća. Kada izdahnete, uvucite trbuh kao da pokušavate pupkom dotaknuti kralježnicu. Zadržite tijelo u toj poziciji 10 sekundi; tijekom vremena povećavajte na 60 sekundi, ponovi. Radite osam puta dnevno.

 

 

 

Moglo bi vas zanimati: Smršavila je 50 kilograma, postala poduzetnica i wellness coach – Sanja je sve to!

 

 

Tekst: slowage365.hr

Foto: Unsplash, Pinterest