Nakon dugog dana sve što naš um i tijelo žele je opuštanje i odmor od užurbane svakodnevnice. Ponekad nam se to čini kao najteži dio dana, ali svejedno smo odlučili kreirati listu sa sedam korisnih savjeta za opuštanje nakon stresnog dana.

Zabilježite svoje misli

Iako ovo djeluje kao dodatan napor, bilježenje misli zapravo može pomaže pri oslobađanju stresa. Sve što vam je na umu, zapišite. Dnevnik vam također može pomoći da prepoznate ono što je zaista važno u vašem životu.

Ne zaboravite beauty rutinu

Njega kože može biti vrlo opuštajući dio dana. Točnije, pokušajte uzeti dodatnih deset minuta za beauty rituale svaki dan, bilo to nanošenje hidratantne kreme, maske ili nekih drugih proizvoda po vašem izboru.

View this post on Instagram

quiet night in the bathtub 🛁

A post shared by Lee Ann Wiemers (@greykins) on

Slušajte glazbu koju volite

Bez obzira u kojem ste raspoloženju, omiljene pjesme uvijek mogu uljepšati dan. Bilo da se kupate u mjehurićima, radite kolače ili pišete dnevnik… pustite muziku i uživajte.

Hodajte

Ne morate ići daleko, samo deset minuta hoda je dovoljno da osjetite instant olakšanje, a sigurni smo da nakon prvih deset minuta i sami ćete poželjeti da produžite uživanje u prirodi.

View this post on Instagram

good afternoon from a chilly nyc 🍂☕️✨

A post shared by Orion Carloto (@orionvanessa) on

Popijte topli biljni čaj

Pitajući se kako se opustiti, počnite sa šalicom čaja. Ako ste imali vrlo stresan dan, preporučujemo uzimanje meda i kamilice jer kamilica smiruje i liječi nesanicu, a antioksidanti u medu mogu pomoći u snižavanju krvnog pritiska.

 

 

Napravite kupku s mjehurićima

Kupanje nakon stresnog dana jako je opuštajuće. Ako želite, kreirajte sebi ugođaj sa mirisnim svijećama i opuštajućom muzikom.

 

 

 

Moglo bi vas zanimati: Imamo 3 jednostavna i odlična trika za motivaciju na poslu

 

Tekst: Slowage365.hr

Foto: Unsplash.hr, Pinterest