Nije lako kontrolirati želju za ponekim grešnim zalogajčićem kada pokušavate održati težinu pod kontrolom. No, nisu sve vrste hrane tako loše za vašu liniju. Izbjegnete neke uobičajene zamke i spriječite nadutost, te tako stanjite opseg vašeg struka. 

1. Bademi su bogati vitaminom E koji je odličan za mladoliki izgled kože, a obiluju proteinima i omega 3 masnim kiselinama. Izbjegavajte industrijski zasoljene bademe, jer sol potiče nadutost , te ograničite unos na maksimalno 20 komada.

 

 

2. Šalica nemasnog grčkog jogurta s malo bobičastog voća fina je kombinacija za međuobrok, ali i odličan izvor probiotika koji štiti zdravlje probavnog trakta.

3. Glad “zavarajte” sa stapkom celera koju ste uronili u dvije žlice namaza od slanutka (humus). Bogatstvo prehrambenih vlakana jamče sitost i poticanje rada probave.

 

 

4. Dijetalni proteini poput bijelog mesa piletine, puretine ili ribe, pripremljeni s malo ulja na roštilju odlični su pokretači metabolizma. Oni pomažu tijelu učinkovitije sagorjeti kalorije.

 

 

5. Šalica čaja od mente, đumbira ili kamilice odličan je “rastjerivač” vjetrova, koji se mogu skupljati u tijelu i vizualno povećati opseg trbuha.

 

 

6. Slatko voće poput jabuka i grožđa potiče nadutost tijela, pa ga je bolje zamijeniti jagodama, malinama i grejpfrutom. Ovo voće sadrži vrijedne hranjive tvari i antioksidante koji štite tijelo od raznih bolesti, a sadrže i dosta vode.

 

7. Kada ste gladni posegnite za polovicom avokada. Ovo voće prepuno je zdravih masti koje učinkovito zasićuju.

8. Kad vas uhvati glad popijte čašu obične vode. Često jedemo jer smo zapravo žedni. Ona je nezamjenjiv element u ljudskom tijelu jer potiče izbacivanje toksina iz tijela, ubrzava metabolizam i probavu.

 

 

 

 

Možda bi vas moglo zanimati: Ugljikohidrati – jesu li stvarno krivi za suvišne kilograme?

 

 

Tekst: V.P.

Foto: Unsplash