S dolaskom ljetnih dana i godišnjih odmora mijenja se i naš jelovnik, a pored sunca i mora, naši ljetni dani obilježeni su šarenilom boja povrća i voća. Stoga jeupravo ljeto najbolje vrijeme da svakodnevnu prehranu obojimo raznolikim sezonskim namirnicama koje nam pomažu vratiti naš organizam u ravnotežu. U nastavku vam donosimo listu namirnica koje bi trebale biti dio vašeg dnevnog jelovnika i koje će u kombinaciji s redovitom tjelovježbom pomoći da ostvarite svoj cilj – ravan trbuh. Uz njih ćete osim toga, što prije doći do željene figure i dodatne energije za obavljanje dnevnih obveza. Naravno, bitno je i napomenuti da uz to morate voditi brigu o hidrataciji, izbjegavati rafinirani šećer, kao i nezdrave napitake.

Uključivanje ovih zdravih i za naš organizam bitnih namirnica u umjernim količinama na dnevni meni, spriječit će nadutost i potaknuti oblikovanje ravnijeg trbuha.

 

ravantrbuh_slowage365_4

 

Limunov sok

Lako je dostupan sastojak koji se nalazi u gotovo svakoj kuhinji. Limun, čini čuda za vaš organizam. Dan započnite čašom vode s limunom i promatrajte napredak iz dana u dan. Također, topla voda s medom i limunom je iznimno zdrav i ukusan recept.

 

ravantrbuh_slowage365_2

 

Čaj od đumbira

Budući da je po prirodi termogen, đumbir povećava tjelesnu temperaturu i pomaže u učinkovitijem sagorijevanju masti i smanjenju nadutosti.

 

ravantrbuh_slowage365_3

 

Češnjak

Češnjak ima brojna zdrava svojstva za općenito zdravlje čovjeka. Studije pokazuju da češnjak može efikasno zaustaviti osjećaj napuhanosti.

 

 

Bademi

Zbog prisutnosti omega-3 masnih kiselina, bademi mogu pomoći smanjiti pohranjivanje masnoće na neželjenim mjestima.

 

 

Krastavci

Ova supernamirnica nosi brojne nutritivne blagodati, a jedna od njih je da je izuzetno osvježavajuća i niskokalorična namirnica prepuna minerala, dijetalnih vlakana i vitamina.

Menta

Antioksidanti prisutni u menti mogu poboljšati kompletan metabolizam, a idealan je dodatak svježe iscijeđenom soku.

 

ravantrbuh_slowage365_1

 

Rajčice

Jedna velika rajčica ima samo 33 kalorije. Sastojak poznat kao 9-okso-ODA koji pomaže smanjiti lipide u krvi nalazi se upravo u rajčici. Saznajte koliko je rajčica zapravo zdrava klikom na ovaj link.

 

Lubenica

Stručnjaci savjetuju da pojedete nekoliko komada lubenice na početku prije svakog obroka. Ako želite isprobati neko ukusno jelo s lubenicom, kliknite ovdje.

 

ravantrbuh_slowage365

 

 

 

 

 

Tekst: V.P.

Foto: Unsplash, Pinterest