Talentirani ste, motivirani i uspješni u obavljanju zadataka, no, vaš rad nikako ne dolazi do izražaja na vašem radnom mjestu? Razlog možda leži upravo u vašem ponašanju.

Naime, čak i ako ostvarujete sjajne rezultate na vašem poslu, zbog nekih svojih navika možete slati negativnu sliku. Htjeli si mi to priznati ili ne, u radnoj atmosferi, hvalisavci ili osobe koje se ne znaju baš najbolje nositi s kritikama, mogu dobiti negativne bodove upravo zbog svojih navika. Zbog toga istaknuli neke od navika koje biste ako su dio vaše svakodnevice, trebali promijeniti čim prije. Pa, krenimo!

Stručnjak ste za sve

Ako ne znate odgovor na pitanje, radije nemojte pokušati probuditi stručnjaka u sebi. Samopouzdanje na radnom mjestu je ključno i sigurno će vam otvoriti mnoga vrata, ali nemojte dozvoliti da se pretvori u arogantno ponašanje. U redu je reći da nešto ne znate.

 

neprofesionalnost_slowage365_3

 

Ne obraćate dovoljno pažnje na detalje

Kako ne biste izgubili potpuni fokus sa svih obaveza i zadataka koji su ispred vas, budite prisutni i fokusirani. Probajte izbjeći multitasking i pomirite se sa činjenicom da ne možete raditi dvije stvari odjednom. Ključ vaše produktivnosti upravo je u posvećenosti zadacima koji su ispred vas.

Ne odgovarate na pozive

Istraživanje jednog mobilnog operatera u SAD-u pokazalo je da se milenijalci ne žele javljati na telefon. Oni kao objašnjenje navode više razloga, a neki od njih su ti da im razgovor oduzima vrijeme te da putem poruka lakše i brže razmjenjuju informacije. To ponekad može biti točno, no, nemojte i vi biti takvi. Ako vam u opisu posla stoji dostupnost, onda idući put uistinu podignite slušalicu kada vas netko nazove.

 

neprofesionalnost_slowage365_2

 

Loše reagirate na kritike

Shvaćamo vas, nije uvijek jednostavno. No, Konstruktivne kritike postoje kako bi dodatno razvile i povećale vaše vještine i napredak na radnom mjestu. Možda vam se uvijek ne čini tako, ali pomažu vam ići naprijed zbog čega je važno da se čim prije naučite nositi s njima.

Previše vremena ste na mobitelu

Trebate naučiti kada je pravo vrijeme da ostavite mobitel i uložite u jačanje veza u vašem timu. Na pauzi slobodno uzmite oduška i provedite više vremena na svom mobitelu, ali za vrijeme rada potrudite se ostati fokusirani na posao.

 

Neprofesionalnost_slowage365_1

 

 

 

Pročitajte još i: Izgradite samopouzdanje u samo 3 minute dnevno

 

 

Tekst: Vjera Pađen

Foto: Pinterest