Svatko tko je barem jednom prošao kroz to može vam reći da gubljenje kilograma nije jednostavno. Iako je u potpunosti u redu smatrati gubljenje kilograma jednim od vaših fitness ciljeva, stvarnost je takva da mnogi ljudi žele skinuti nekoliko kilograma iz različitih razloga. To može biti težnja boljem zdravlju, ili jednostavno želja da se osjećate ugodnije u svojoj koži.

 

Kalorije nisu sve

Za one koji tek kreću na put prema gubitku težine, najvažnije je da znaju da kontrola unosa kalorija nije najbitnija stavka ovog procesa. Preskakanje voća i povrća u užini da bi se uštedile kalorije nije rješenje. Fokusirajte se na to da ne pretjerujete, ali znajte da trening može ispraviti svaku grešku u prehrani, kako manju tako i veću.

 

 

Postavljajte sebi određena pitanja, iznova i iznova

Svako može trenirati i izgubiti težinu, ali ako se ne bavite i svojom glavom, propustit ćete najvažniji dio procesa. Zapitajte se: “Šta vas je dovelo do toga gdje ste?” ili “Šta vas je izazvalo da počnete sa promjenama?” Kada jednom dođete do srži, gubljenje kilograma će ići mnogo lakše.

 

Kada je riječ o hrani, manje nije uvijek više

Manji unos kalorija ne mora biti odgovarajući, ako ste u procesu mršavljenja. Ponekad morate povećati unos kalorija kako biste mogli trenirati. Logično je da smanjenje kalorija vodi zgodnijem tijelu, ali kada kombinirate svoje navike u prehrani sa teškim treninzima, stvarno možete učinite lošu stvar svom tijelu zato jer ćete ga pothraniti!

 

 

Praćenje prehrane može potpuno promijeniti situaciju

Ukoliko primijetite da stojite u mjestu, znajte da postoji još nešto što biste trebali uraditi. Počnite dosljedno  i redovito pratiti sve što jedete kako biste uvijek bili spremni da smanjite dnevni unos. Napredak može biti spor, ali konstantan i učinkovit.

 

 

Možda bi vas moglo zanimati: 6 zdravstvenih dobrobiti crnog vina

 

 

 

 

Tekst: V.P.

Foto: Unsplash