Besplatni trening profesionalnog sportaša i osobnog trenera Marija Vekića pomoći će vam da u kućnim uvjetima iskoristite slobodno vrijeme za održavanje kondicije i dobrog raspoloženja. Pitali smo Marija koliko on trenira ovih dana te je li njemu karantena išta promijenila od životnih navika.

Vrijeme u karanteni provodim kao i inače, osim što ne mogu raditi u dvorani za vježbanje, jer su zatvorene. Sportom se bavim 20 godina tako da sam praktički čitav svoj životni vijek proveo u karanteni tipičnoj za profesionalne sportaše, pa mi to nije ništa stresno ni novo. Imam vremena za nove stvari, edukacije, radim na sebi da napredujem, prilagođavam se online treninzima, jer će to u budućnosti biti sve više traženo. Treniram za sebe skoro svaki dan, oko 20, 30 minuta, koliko stignem. Pomažem ljudima svojim savjetima da se i drugi svaki dan kreću… Kretanje je sastavni dio života i uspjeha. Pokušavam se kretati svaki dan. Čini li me to boljom osobom ili ne, pokazat će se… Na meni je da se krećem pa što bude.”

 

MarioVekic01-slowage365

 

I mi se slažemo da je pokret itekako važan i ne smijemo ga zanemariti bez obzira na trenutne okolnosti. Iskoristite vrijeme na najbolji način, ako ste u mogućnosti. I svakako isprobajte trening koji vam predlaže Mario Vekić.

#bitidomanijekoma

 

Za sve koji žele:⁣

🔹️Potošiti do 500 kcal i više⁣
🔹️Burn efekt još dugo nakon treninga⁣
🔹️Uštedjeti vrijeme ⁣
🔹️Sačuvati mišiće ok katabolizma ⁣
🔹️Iskoristi trening maksimalno⁣

1. Čučanj ⁣
2. Mountain climbers⁣
3. Jumping jacks⁣
4. V-up⁣
5. Gard + kick ⁣
6. Bicycle crunches⁣
7. Iskorak unazad⁣
8. Dodiravanje ramena u uporu ⁣

METODA RADA: 45 sekundi rad/ 15 sekundi odmor ⁣
VRIJEME ODMORA: 3-5 minuta
BROJ KRUGOVA: 3-5⁣

 

 

Tekst: O.M.
Foto: Pexels, privatni arhiv (FB Maria Vekića)