Naš suradnik, Mario Vekić, certificirani je instruktor fitnesa u teretani. Iza njega je 19 godina profesionalnog bavljenja veslanjem, 2 olimpijade, osvojena brojna odličja na svjetskim, europskim i državnim prvenstvima. Iskustvo stečeno u sportu pretočio je u svoju Aviron fit metodu uz koju možete izbjeći negativne učinke sjedenja na poslu, poboljšati opće zdravstveno stanje i skinuti višak kilograma. Danas nam donosi odgovor na pitanje koje si svakodnevno postavljamo, a o čemu se radi, saznajte u nastavku.

 

 

Postoji jedno pitanje koje si nikada ne biste trebali postavljati želite li uspješno raditi, pravilno jest i zdravo živjeti: ”Jesam li raspoložen?”

Jesam li raspoložen da odem u teretanu i jedem salatu ili sam raspoložen za gledanje televizije i čips? Jesam li raspoložen za planiranje obroka, kupovinu i kuhanje svake večeri ili ću jednostavno improvizirati? Naravno da je lakše uzeti drugu opciju, put najmanjeg otpora. Ali gdje ćete biti za godinu dana ako nastavite donositi odluke na temelju vašeg osjećaja u trenutku?

 

Ovo su 4 ključna načina da izbjegnete ovo pitanje

  1. Odlučite što trebate učiniti kako biste postigli željene rezultate

Uložite vremena i istražite kako biste shvatili ŠTO trebate učiniti kako bi ste stigli GDJE trebate biti, u protivnom ćete biti frustrirani. Budite pametni u načinu na koji koristite svoje vrijeme. Ne trebate trčati sat vremena pet dana u tjednu, no osmislite najučinkovitiji način dosljedne prehrane i zdrave prehrane – dosljednost je ključ za postizanje vaših dugoročnih ciljeva.

 

  1. Prebrodite najteži period

Ako vježbate i jedete zdravo, na početku ćete se osjećati najteže, dok se vaše tijelo prilagođava novoj navici. Dajte si malo vremena, a sjajni učinci koje osjećate vježbom postat će pozitivno pojačanje, samoprovjera. Prođite kroz prvi tjedan, drugi i treći kada vam nestane početni entuzijazam. Zatim nastavite gurati dok ne dođete do mjesta na kojem se osjećate lakše. Jamčim vam da hoće ako budete voljni raditi za to!

Popularno: 5 jednostavnih vježbi koje će ukloniti neugodni podbradak

  1. Uložite 15 minuta

Ako radite 15 minuta, pet puta tjedno, to je 3900 minuta godišnje (65 sati). To nije pretjeran iznos, ali taj nivo dosljednosti dat će vam nevjerojatne rezultate u usporedbi s nečinjenjem ili samosporadičnim radom. Bez obzira na to da li imate vremena ili niste raspoloženi, uvijek možete uložiti 15 minuta.

 

 

  1. Ne razmišljajte, već samo učinite to

Nemojte se preispitivati i razmišljati. Kad znate što trebate učiniti, ne sumnjajte  jednostavno poduzmite mjere. Svi smo zauzeti, umorni i imamo puno na našim tanjurima. Razlika u fizičkom (emocionalnom, duhovnom) dolasku na drugo mjesto je u tome hoćemo li ispravno postupiti čak i kad to nije nešto najsretnije ili najlakše.

Ponekad rad djeluje zastrašujuće jer se teško natjerati i uložiti napor. Ali to je samo privremeno, rezultati su i više nego isplativi.

 

 

Moglo bi vas zanimati: Je li najvažniji mišić našeg tijela pao u drugi plan?

 

 

Tekst: Mario Vekić, Aviron fit

Foto: Canva, privatna arhiva