Naša jutarnja rutina često počinje dosta kasno, doručci nisu pretjerano zdravi, a broj obveza se gomila. Kako vrijeme odmiče, postupno shvatimo da više nije nimalo zabavno kasniti više od 20 minuta ili ujutro se buditi mrzovoljan i ne brinuti se o našem zdravlju.

Kako biste znali na što je uistinu važno potrošiti vrijeme ujutro, napravili značajne izmjene koje će rezultirati pozitivnim benefitima i saznali kako možete postati sretniji, zdraviji i produktivniji kroz dan, ovo su navike koje biste trebali usvojiti.

Prestanite pomicati vašu budilicu naprijed
Pomicanje vaše budilice za 10 ili 30 minuta kasnije remetite vaš ciklus sna i zapravo činite da se budite još umorniji.

 

 

rutina_slowage365_22

 

 

 

Počnite vježbati
Posvetite 45 minuta ujutro tjelovježbi koja će vas uvjeriti da, ako možete ovo napraviti, možete završiti bilo što na vašoj današnjoj listi zadataka.

Odredite svoje prioritete
Pazite da ujutro uvijek rješavate prvo teže zadatke. Tako ćete motiviranosti, fokusiranost i produktivnost iskoristiti do maksimuma. Ujutro ste puni energije, zbog toga je bolje da istu iskoristite za rješavanje tih zadataka.

Organizirajte se
Jutro započnite pregledavanjem vašeg planera i pazite da je svaki sat pametno iskorišten.

 

rutina_3_slowage365

 

Jutro započnite uz glazbu
Jer je ona uvijek odličan širitelj pozitivne energije. Buđenje, spremanje, dolazak na posao – sve začinite omiljenom playlistom.

Svako jutro posložite svoj krevet
Ovo će vas dodatno motivirati da obavite sve današnje obveze.

 

rutina_2_slowage365

 

Jutro započnite pozitivnim mislima
Motivacijska izjava, članak…na vama je da odaberete način kako da sami sebi date dozu samopouzdanja potrebnog za sve današnje avanture.

Brinite se o vašem tijelu
Voda s limunom, čaj, zdrav doručak, pravilna hidratizacija – pazite da svom tijelu date potrebnu energiju. Neke od detox recepata potražite ovdje.

 

 

 

 

Tekst: V.P.

Foto: Unsplash, Pinterest