Authentic Beauty Concept brend je koji nas vodi na put autentičnosti i autentične kose, a razvijen je kao odgovor na novu sadašnjost. Inspiriran je umjetnicima i frizerima koji dijele iste vrijednosti i pozivaju sve da otkriju priču authentic beauty movementa u kojemu su, osim frizera, povezani i ljudi različitih interesa poput umjetnika, fotografa i stilista kako bi doprinijeli što boljem stvaranju. Razgovarali smo s Lidijom Štokić edukatoricom brenda Authentic Beauty Concept i vlasnicom salona Hairvetica, a ispričala nam je i priču koja stoji iza brenda.

Lidija Štokić, edukatorica brenda Authentic Beauty Concept

S kojim je ciljem nastao Authentic Beauty Concept?

Authentic Beauty Concept razvijen je kao odgovor na novu sadašnjost. Istraživanjem tržišta i potrošača te novih generacija i njihovih teorija o ljepoti i potrošnji od pretjeranih formule preparata za kosu i preparata za njegu kose došlo je do pažljivo odabranih čistih sastojaka koji se svojstveni Authentic Beauty Conceptu. Od glamuroznih, krutih i nepomičnih frizura do istinskih autentičnih stilova gdje je kosa u pokretu preko pretjerano retuširanih slika do vizuala koji su autentični i stvarni. Ključ svega jest biti sada i ovdje, prigrliti svoje vrline i mane i pokazati to bez filtera te napraviti korak od ubrzanog životnog ritma do Authentica gdje se pruža vrijeme za opuštanje.

 

Čime se brend vodi?

Brend ima vlastiti manifest kojim se bavi, a on kaže: „Mi vjerujemo  u autentičnu ljepotu, ona je naše zajedničko vjerovanje, ona nas spaja i pokreće, ona počinje u onom trenutku kada odlučite biti svoji. Vjerujemo da je autentična ljepota prirodna i jednostavna, za nju nisu potrebni sofisticirani fotofilteri već se ona gradi karakterom. Vjerujemo u čiste stastojke pažljivo odabranog porjekla, bez silikona, sulfata i parabena. Vjerujemo u iskrene umjetnike koji grade poslovanje temeljeno na empatiji, iskustvu i vještinama. Budte dio pokreta autentične ljepote.“

 

Authentic Beauty Concept usmjeren je na jedinstvenost, pozadinsku priču, iskustvo te društvene medije. Ujedno, riječ je o segmentima koje najviše cijene i zastupaju nove generacije. Jedinstvenost nalaže da budemo svoji, stvaramo vlastite trendove te budemo inspiracija samima sebi umjesto da slijedimo trendove. Kada je riječ o mijenjanju okoline nove generacije posebno su usmjerene na etičnost te traže izvorne sastojke pri čemu su i svjesni potrošači. Mladi kao tražitelji iskustva žive u trenutku i žele biti u središtu pozornosti pri čemu odgovaraju segmentu iskustva jer su različiti, drugačiji i ambiciozni. Društveni mediji važniji su no ikad jer se upravo na tim platformama nove generacije povezuju i dijele svoje iskustva i mišljenja. Ambasadori Authentica su mikroinfluenceri koji dalje prenose svoja iskustva.

Koja su četiri glavna načela brenda?

To su: čiste formule, autentična kosa, stav bez filtera i svjesno iskustvo. Brend je spoj prirode i znanosti, a svu ambalažu moguće je reciklirati.

 

Koji su temeljni sastojci u proizvodima?

Početak i kraj svega su čiste formule. Authentic Beauty Concept pruža veganske i prirodne proizvode za stiliziranje i njegu kose koji su napravljeni korištenjem čistih sastojaka. To znači da su prisutne veganske formule bez životinjskih proizvoda, proizvoda životinjskog porijekla i životinjskih derivata. Osim što su formule prirodne, ugodne su i visokoučinkovite bez silikona, sulfata, parabena, mineralnih ulja i umjetnih bojila. Pažljivo odabrani čisti sastojci s održivim i transparentnim lancem vrijednosti podrška su velikoj Guar inicijativi.

 

Guar inicijativa održiva je inicijativa koja pruža pomoć poljoprivrednicima  iz sedam sela u indijskoj pokrajini Dungargarh. Pokrajina je to u kojoj se uzgajaju svi proizvodi i biljke koje se koriste u samim proizvodima. Riječ je o implementaciji uspješnih poljoprivrednih praksi bez upotrebe kemikalija koje za cilj imaju i dugoročno povećanje prihoda i života stanovnika ove pokrajine. Važno je naglasiti da se radnici poštuju te da su adekvatno plaćeni pri čemu nema mjesta iskorištavanju maloljetnika. Posebnu pozornost valja usmjeriti i na žene koje inače u Indiji nemaju velika prava, a ovom inicijativom su aktivno uključene u rad i pomažu u prehranjivanju obitelji.

Koje sve linije proizvoda postoje?

Authentic Beauty Concept nudi proizvode za njegu i stiliziranje kose. Glow linija namijenjena je obojanoj kosi, Amplify je za tanku kosu, Hydrate se koristi za suhu dok je Replenish linija pogodna za oštećenu kosu. Važno je naglasiti da se proizvodi međusobno i kombiniraju.

Gdje je moguće pronaći proizvode i salone koji koriste ovaj brend?

Upisivanjem salon findera u tražilicu moguće je otkriti sve lokacije na kojima je brend prisutan. Osim lokacija u Hrvatskoj, vidljive su i lokacije diljem svijeta, a proizvode je moguće kupiti isključivo u salonima koji rade s Authentic Beauty Conceptom. Trenutno brend postoji u 30 zemalja, i proslavio je dvije godine postojanja.

 

Moglo bi vas zanimati: 6 malih stvari koje možete napraviti svaki dan i zaštiti okoliš

Tekst: Ana Carević

Fotografije: