Iako nam se ponekad poslijepodnevni odmor čini kao prvi pokazatelj manjka naše kondicije, drijemanje je zapravo jedna od najboljih stvari koje se mogu dogoditi vašem dnevnom rasporedu. Poslijepodnevni odmor i njegove prednosti prepoznale su čak i brojne velike kompanije, poput Googlea, koji tu opciju već dugo nudi svojim zaposlenicima, kao način za napuniti baterije. Izgleda da imamo novi trend na pomolu, što vi mislite o tome?

 

 

Sat i pol vremena sna odmara cijelo tijelo

Sat i pol vremena popodnevnog sna čini čuda za vaše tijelo, tako kažu znanstvenici. Devedesetominutni san provest će vas kroz cijeli ciklus spavanja, a nećete proizvesti inerciju sna koja se inače javlja kad osobu probudite ranije iz sna ili slično.

spavanje_slowage365_2

Poboljšava vaše vještine pamćenja i učenja

Vaš poslijepodnevni odmor vam može pomoći da bolje pamtite i donosite bolje odluke nakon sna. Naime, prema brojnim istraživanjima, nakon 30-60 minuta poslijepodnevnog spavanja, vaša sjećanja se premještaju iz neokorteksa na hipokampus, čime se skladište informacije koje ste primili ranije.

 

Poslijepodnevni odmor poboljšava vašu kreativnost

Brojne studije su pokazale da 15-20 minuta držanja očiju zatvorenima ima veću učinkovitost na mozak nego vježba ili kofein. Albert Einstein je ovo zvao ‘hypnogis naps’, što znači da vašem tijelu dajete da stupi u prvu fazu sna, negdje između zbilje i mašte.

 

 

spavanje_slowage365_1

 

 

Poslijepodnevni odmor poboljšava vašu tjelovježbu

Tridesetak minuta odmora poboljšava vaše motoričke sposobnosti i izdržljivost. Tijelo će se napuniti energijom i biti spremno za fizičku aktivnost.

 

Drijemanje je zdravo za cijelo tijelo

San je važan za cijelo vaše tijelo – od hormona koji utječu na vaše raspoloženje do izdržljivosti organizma. Također, san daje vašem tijelu snagu da se bori sa svakodnevnim stresom.

 

 

 

Možda bi vas moglo zanimati: 4 savjeta kako kod kuće izbijeliti zube na prirodan način

 

 

 

 

Tekst: V.P.

Foto: Unsplash