Povratak na posao nakon dugog i opuštajućeg odmora može biti prilično izazovan. Upravo zbog toga smo odlučili potražiti nekoliko savjeta kako olakšati stvari i učiniti povratak manje stresnim. Od jednostavnih strategija koje povećavaju performanse uz smanjenje stresa do određenih koraka za postavljanje ciljeva i određivanje prioriteta vašeg vremena, ove taktike će vam pomoći da se vratite brže u “poslovni” mode. 

Planirajte svoj povratak

Većina ljudi se fokusira na organiziranje odlaska, čak ponekad produžavamo odmor na nekoj destinaciji do zadnjeg dana, a onda se vraćamo kući samo dan prije nego što krenemo na posao. Stručnjaci savjetuju da razmislimo o tome da se vratimo jedan ili dva dana prije nego što trebamo otići na posao. To može umanjiti pomalo turbulentan učinak prvog dana na poslu.

 

 

Dajte si vremena za privikavanje

Ako je moguće, nemojte zakazivati ​​sastanke tijekom prvih dana nakon dolaska s odmora jer će vam trebati vremena da se pripremite i priviknete na radni tempo.

Očistite svoj radni stol

Čak i ako ste napustili netaknut radni stol prije polaska na godišnji odmor, vjerovatno je da ćete se vratiti u zbrkan izvještaj, neotvorenu poštu i bilješke. Uzmite nekoliko minuta da biste sve riješili i izbacili izvještaje koji više nisu relevantni. Ovo će vam pomoći da se osjećate bolje organizirano.

 

Uspostavite svoju jutarnju rutinu

To podrazumijeva da se dan prije posla probudite kao da trebate krenuti na posao. Bilo da to uključuje kratku meditaciju ili malo vježbanja, pokušajte ponovo vratiti svoju jutarnju rutinu koja će vas pripremiti za sve aktivnosti koje vas očekuju.

 

 

 

 

Tekst: V.P.

Foto: Canva, Pinterest