Iako nam s dolaskom jesenskih dana motivacija za tjelovježbu postaje sve manja, dolazak sezone ugodnih vesti i širokih majica ne smije biti izgovor da svaki tjedan ne uživate u benefitima tjelovježbe. I iako redovito čitamo o prednostima vježbe za naše zdravlje, ona nosi i brojne pozitivne posljedice za naše psihičko zdravlje. Ponekada samo 20 minuta aktivnosti dnevno čini čuda za našu kreativnost, raspoloženje i fokusiranost. O čemu vam točno pričamo, čitajte u nastavku.

Tjelovježba poboljšava raspoloženje

Veza između vašeg raspoloženja i tjelovježbe je iznimno jaka. Profesor psihologije na Bostonu, Michael Otto, kroz istraživanje je otkrio da je potrebno do pet minuta nakon završetka tjelovježbe da biste vidjeli pozitivne efekte tjelovježbe na vaše zdravlje i kreiranje pozitivnog stava.

 

Podiže samopouzdanje

Nakon završetka tjelovježbe, vaš organizam se napuni energijom, što pozitivno utječe i na vaše samopouzdanje. Jer, ako ste bez puno muke uspjeli završiti challenge na treningu, nebo je granica.

 

 

Pomaže u borbi protiv anksioznosti

Tjelovježba je prva linija borbe protiv negativnih simptoma anksioznosti. Ona može biti učinkovit način kako da se riješite negativnih emocija, fokusirate se na potpuno nove stvari i riješite osjećaja tjeskobe.

Vježbanje u nama budi kreativnost

Istraživanja objavljena u  British Journal of Sports Medicine pokazala su da je tjelovježba usko povezana i s vašom kreativnosti, što je još jedan sjajan razlog zašto već sutra želimo ostati duže na treningu.

 

 

 

 

Možda bi vas moglo zanimati: HIIT u pet minuta za cijelo tijelo (može i dulje!)

 

 

 

Tekst: V.P.

Foto: Canva, Pinterest