U vrijeme “novog normalnog” izazovno je pronaći neke nove, efektne načine relaksiranja koji će nam dopustiti da stanemo na trenutak i usmjerimo misli na pozitivne stvari. Upravo zato smo izdvojiličetiri rituala koji će vam pomoći osvrnuti se na stvari koje vas vesele, usmjeriti vas na ono što je trenutno najvažnije i podsjetiti vas da uistinu imate snagu i izdržljivost u sebi da ostanete pozitivni u ovim izazovnim vremenima.

Uredite svoj prostor

Nevjerojatno je koliki efekt na vašu produktivnost i sveopći mir može imati uredna soba. Uredna soba, uredne misli – i to je uistinu tako.
Ispunite svoje zidove inspirativnim citatima, ukoliko je vaš radni stol u sobi, nastojte ga urediti baš po vašoj volji.
Policu s knjigama planski organizirajte, neka je vaša posteljina uvijek složena, ormar sortiran i cipele uredno posložene. Za par savjeta kako napravi ultimativnu organizaciju ormara.

 

Isključite sve uređaje

Konstantno pregledavanje vijesti i društvenih mreža može utjecati uvelike na razinu vaše zabrinutosti i anksioznosti.
Iako se slažemo da je jako važno ostati informiran, možete si priuštiti neko vrijeme van te medijske buke i provesti vrijeme čitajući, slikajući i jednostavno daleko od svega digitalnog.

 

 

Vježba je uvijek dobra ideja

Bilo da je riječ o intezivnom workoutu ili o jednostavnom istezanju, tjelovježba dokazano može učiniti da se opustite i usmjerite energiju na nešto pozitivno.

 

Pijte više toplih napitaka

Čaj, kava, toplo mlijeko, kakao i drugi topli napitci predstavljaju dozu posebnog komfora koji na nas djeluje umirujuće i pomaže nam opustiti se.

 

Možda bi vas moglo zanimati: Cheesecake brownie je desert koji vam nikada neće dosaditi

 

 

Tekst: Slowage365.hr

Foto: Pinterest, Canva