Jedan od najvećih izazova i prepreka za vježbanje kod kuće je kako probuditi upornost i motivaciju za ovu aktivnost svaki dan. Ljubitelji vježbanja reći će da je ključ u disciplini i osjećaju zadovoljstva kada bez greške odradite trening.

 

KAKO ZAVOLJETI VJEŽBANJE?

Sigurno znate koliko benefita vježbanje ima za jačanje našeg organizma, ali i poboljšanje raspoloženja, jedina prepreka je: početi vježbati i ostati uporan. Uz osmišljene i redovite treninge, zdravu prehranu i upornost najvažnija je dobra organizacija. Motivaciju za taj izazov otkrijte kroz 3 savjeta kako zavoljeti vježbanje.

 

tjelovjezba_slowage365

 

 

USTANITE I POČNITE

Najveći izazov kada je u pitanju vježbanje je vrijeme. Pod izlikom da nemamo dovoljno vremena za vježbanje od poslovnih i obiteljskih obveza često preskačemo ovu aktivnost. No, ukoliko vježbate čim se probudite, nema toga što će vas omesti, dan ćete započeti svježi, razgibani, a i sama će vas tjelovježba razbuditi i pokrenuti vaše tijelo.

 

PRONAĐITE IDEALAN STIL TJELOVJEŽBE

Svakome od nas odgovaraju različite vježbe i rutine, neki od nas su više vole yogu, drugi pak ne mogu zamisliti dan bez odlaska na trčanje, a treći radije vrijeme rezerviraju za vježbe snage. I to je sasvim u redu. Birajte onaj tip tjelovježbe koji vas inspirira i koji vam pruža užitak. Koji vam predstavlja izazov i tjera da nastavite. Naravno, ukoliko jedan dan ne uspijete odraditi planirano, sve možete nadoknaditi dan kasnije. Bitno je i da pratite svoj napredak i ostanete disciplinirani iz dana u dan.

 

tjelovjezba_slowage365_2

 

NE ZABORAVITE DAN ZA ODMOR

Vježbanje pomiče naše fizičke granice i čini nas snažnijima, no ukoliko želite biti na visini zadatka iz dana u dan, morate ostaviti vremena za odmor. Neka to bude jedan dan u tjednu kada ćete dozvoliti svojem tijelu da se opusti.

 

tjeovjezba_slowage365_3

 

 

Možda bi vas moglo zanimati: Mjesečnica i vježbanje

 

 

 

 

 

Tekst: Vjera Pađen

Foto: Unsplash