Burpees? Marinci? Zvuči poznato? Ako se niste nikada upalili od njih, ne znate što je upala mišića. Šalimo se. Ali kladimo se da je čest izgovor za izostanak treninga nedostatak vremena. A ako vam kažemo da ovaj trening traje samo 6 minuta, izgovori ne postoje. Razgibajte svoje tijelo uz ovaj video.

Testirajte izdržljivost nogu i ruku kroz kombinaciju „marinaca“ i čučnjeva. Razgibajte svoje tijelo uz ovu efikasnu vježbu. Nakon njih se istegnite, da upala ne bi bila velika, ako ih prvi put radite. Unatoč upali, vjerujemo da ćete drugi trening isprobati jako brzo.

 

 

Ljeto je poznato kao razdoblje velikih vrućina koje nam kradu energiju. Zbog toga se često osjećamo umornima, unatoč tome što umjerena dnevna fizička aktivnost ne ide tomu u prilog. Stoga se nakon treninga naoružajte povremenim energetskim bombama, kako vas umor ne bi zatekao nespremne. Mi vam donosimo recept za jedan boost energije koji će vam napuniti baterije.

 

cucnjevi_slowage365

 

 

Potrebni sastojci :

  • mrkva
  • naranča
  • komadić đumbira
  • jogurt
  • jabuka

Očistite jabuku i mrkvu. Ogulite naranču i nasjeckajte đumbir. Sve sitno nasjeckajte. Ubacite u blender zajedno s jogurtom i dobro izmiksajte.

 

 

 

 

Tekst: V.P.

Foto i video: Youtube, Unsplash